Lunch med Ebba in the city (19/7-09)

Idag jobbade jag som vanligt men började inte förens 16.00 så passade på att umgås med den underbara människan Ebba :) det är henne jag ska åka till förhoppningsvis Grekland med! :D Och med förhoppningsviset menade inte jag att kanske inte åker utan mer vi hoppas på att det blir Grekland annars åker vi någon annanstans varmt!
Men anyway vi åt på ett jätte trevligt ställe, kommer dock inte ihåg va det hette, så Ebba om du läser det här kan du kommentera och berätta då snääälla :)



Ebba som sitter och trycker i sig! That's my girl!



Jag kände för att vara lite nyttig och ta en sallad, vilket jag gjorde helt rätt i, det var gudomligt gott! Såklart så drack jag vatten till, det är typ det enda jag dricker nu för tiden känns det som, fråga mig inte varför...


Nu ska jag läsa lite i min bok som jag precis börjat läsa "Saknad" av Karin Alvtegen, verkar rätt spännande, ganska lättläst i alla fall :P
Sen ska jag sova för jag börjar klockan 7 imorgon och jobbar till 16 så måste ha fått sova lite, annars dör jag av bland annat huvudvärk...

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: Snubban/your girl;)

Det heter cafe unico och ligger mitt emot rulltrappan till clas ohlson. Typ en tia dyrare än salladen på cupido men dessto myigare, trevligare personal samt mer att välja på om känns lockande, tycker jag.

Nu baby har du fått en rejäl beskriving återkommer med telefon nummret;P haha

2009-07-20 @ 12:44:34
Postat av: stina

jaa, vi får verkligen ses och mysa! var ju hur länge sen som helst. alltså jag är ledig imorgon, men sen börjar jag jobba igen på onsdag och är busy en vecka. :( kan du imorgon eller ska vi vänta till veckan efter? kram

2009-07-20 @ 16:47:38
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0