Me don't like :(

Nu tänker inte jag vara mörkrädd längre! Ska övervinna min rädsla, det är så ursäkta men jävla jobbigt... Hade Sofie och Micke på besök nyss men Micke skulle tydligen jobba imornbitti och Sofie hade jobbat kväll så dom va tvungna att åka hem vid elva :( så nu är jag ensam igen.
Hur ska jag kunna bli polis?...



Bakade lite ikväll:p lyckades inte ta någon smaklig bild, men det var GOTT!

Ska hänga lite tvätt nu, sen göra mig i ordning och sist sätta igång en film, någon av dom nya filmerna tror jag.
Danska är det fulaste språket som finns helt seriöst. Tittar på Paradise hotel från Danmark nu, man typ skrattar så fort dom öppnar munnen!

//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: stenis

FYFAN VAD GOTT!!!! jag tar med träningskläder, så får vi träna också imorgon :D SUPER!

2009-07-30 @ 01:57:42
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0