Något nice, eller vad?!

Jag ska verkligen inte klaga på mitt jobb! Visst bättre lön skulle inte skada, men man får tänka lite positivt att det inte är alla 19 åringar som har jobb, okej jag är timmis men det är alltid nåt. Men i alla fall, idag när jag kommer in i våran matvrå så hittar jag fyra banankartonger fulla med filmer :D och det var bara att ta det man ville ha! Det kom från en gubbe som några av mina kollegor städade hos. Jag lyckades roffa åt mig åtta filmer! Enemy at the gates, American history x, En riddares historia, Rambo 3, Red planet, Terminator 2, Speed och Gangs of New York. Så nu är jag åtta filmer rikare :D

Ska upp tidigt imorn och jobba så jag ska nog dra mig till sängs snart...

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0