Nu så!

Hahah nu kom jag hem med ett par stövlar i alla fall :D fast jag måste medge att det blev en Solotidning också, fast det är för rent överlevnadssyfte!
Men jag blev något sur när jag hitta ett par hyfsat söta tretorn-stövlar som hade rosa inslag i enbart mammas stl! Hon har nämligen pigme fötter, så alla sorter fanns i hennes jäkla storlek, den enda sorten som passa mina fötter va asfula! Värsta gubbstövlarna(hej jag heter Hubert är 71år och fiskar varje dag)-varning! Det enda positiva var väl att dom kosta 50kr mindre än mammas men ändå...



Här har vi mina råheta stövlar!



Mammas hade t.o.m prickar invändigt!

Kommentarer
Postat av: stina

jaså, så ni ska också dit?? ååh nu blir jag avis ju!

haha, snygga boots! vet du? jag träffade ett gammalt par på vårat hotell som var från härnösand. jag försökte komma på vad din pappa hette , men fick totalt hjärnsläpp.. men visst är det per broden?

2009-07-03 @ 20:22:42
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0