Riktig husmanskost is the shit!

Har inte hunnit blogga för varje gång jag kommit på något att skriva om, men nu kommer det sista inlägget för idag, får besök av kompisen Ambjörn snart :) vi ska ha filmkvällen vi snackat om i tre år! Nu ska det äntligen bli av också :D

Jag är ensam hemma idag igen! Men nu slipper jag ju vara helt ensam i alla fall :p men jag fick göra middag åt mig själv, det blev riktig husmanskost, köttbullet och potatis och såklart gräddsås och lingonsylt till det :D Men vi hade inge tomater eller gurka hemma så jag kokade broccoli!! Drack vatten till det :)



Ser det inte lite gott ut ;) jag kommer nog inte svälta ihjäl när jag flyttar hemifrån ändå!

//Ciao for so long


Kommentarer
Postat av: U. Larsson

haha Exakt den dära maten åt jag alldelens nyss ;) fast utan några grönsaker.. :P

2009-07-22 @ 21:49:20
URL: http://bajjamaja.blogg.se/
Postat av: moa

Oh vad gott det såg ut, själv äter man ju ingen sådan ordentlig mat nu när man är ensam hemma, haha :D

2009-07-23 @ 00:29:13
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0