Sthlms skärgård <3

Jag är överlycklig att mamma träffat en skärgårdskille(dom träffades för över 10 år sen :P)! Kan ju knappast bli bättre... Igår strax över tolv på natten kom jag hem från Värmdö där Nisse har sina päron och sin bror, ska jobba idag så var tvungen att åka därifrån :(
Visserligen hade jag extremt tråkigt där igår pga att Nisse och hans bror åkte till Skövde och åkte motorcykel hela dagen och kom hem klockan 21 och det va pissväder på dagen så man kunde inte åka båt bara sitta inne och uggla med en bok typ... När det var som värst tog jag fram årets katalog från Fritidsresor och drömde mig bort en stund, kändes faktiskt där ett tag som att man var i något varmare land :D LÄNGTAR så sjukt mycket till jag och Ebba drar iväg!!! Det närmar sig stakta men säkert!



Det är så fint! Cinderella2 är det vi ser på bilden



Några posebilder hann man såklart me också haha



Är det inte vackert, vi tog en sen båttur :)



Nisse körde till en början...



Sen var det min tur! :D


Efter den underbara åkturen var det bara för mig att bege mig hemåt :( Körde ända från Värmdö hem till Almunge, jag var något nervös först men sen bara flöt det på utan några problem alls! Man är ju kung på att läsa skyltar ;) och klockan var en del så trafiken var niice

Nu ska jag gå och göra en matlåda till mig själv! Sen är det dags att kila vidare till jobbet...

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0