Tyresö :) (18/7-09)

Igår hälsade vi på mammas moster och hennes man ute vid vårat sommarställe på Tyresö, det var riktigt trevligt. Vi tog en promenad runt området för att titta efter nya hus, vårat hus är lätt ett av dom äldsta där om vi säger så, alla andra sommarstugor som var där förut har rivits och blivit enorma kåkar istället, det har man blandade känslor om... Sen tog vi en tur med båten, man får inte köra med motor i den där sjön så det fick bli att ro, men ett träningspass på köpet är aldrig dåligt!
När det var matdax kändes det som att man hamna i himmelen, maten var helt otrolig, det kändes som att man inte ätit mat på år och dar när man stoppade den saftiga köttbiten i munnen!

Senare på kvällen åkte vi in till Telefonplan för att kolla när mammas kusin och hans band, Redout skulle spela inne på en minimal klubb, dom är riktigt bra faktiskt, blir förvånad om det inte blir något större av dom i framtiden!



Britt och Bosse (mammas moster och hennes man)



Britt, Hanna och mamma :)



Jag fick ro en stund


Har inga bilder från konserten min kamera dog nämligen, men det hade inte blivit några bilder ändå satt..

Men nu ska jag göra mig färdig, ska träffa Ebba inne i stan och luncha lite innan jobbet!

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0