Vattenkriiiig! :D

Idag jobbade jag som vanligt, mellan 7-12 så hann göra saker under resten av dagen sen också.
Fick besök av Moa, dock kunde hon inte stanna så länge för hennes bror som hon inte träffat på månader hade tydligen precis kommit hem. Men det var trevligt. Vi solade, åkte till Södersjön för att bada men det blev inget dopp där inte för vattnet var så sjukt äckligt! Det luktade verkligen bajs rent ut sagt :S
Moa: -"Jag solar oskyddat"
Sara: -"Du kanske borde dra en kondom över dig! Det ger åtminstone 99% skydd" hehehh

Senare mot kvällen när Moa tagit bussen hem så bestämde sig mamma och Erik för att ha lite vattenkrig, eller snarare Erik bestämde att dom skulle ha vattenkrig. Jag ville såklart vara med! Med mina egna regler förstås ;) deras regler löd så att man fick enbart använda vattenpistoler! Det tyckte jag va lite lamt...
Sååå jag smög iväg och fixade i ordning vattenslangen :D sen hade jag det väääldigt skoj resten av kvällen hahaha, blev dock inte så populär...



Här står Erik och halvt fryser ihjäl hahaha




Måste tillägga att Erik är riktigt duktig på att äta :D titta på tallriken och han tycker det är gott! 



Sen måste jag bara lägga upp den här underbara bilden på Lukas :D Så här glad var han typ hela dagen! Jätte skoj ^^


Nu ska jag sätta igång en film jag hyrt, Bröllopsduellen, den ska tydligen vara rätt bra så får väl ge den en chans. Till det ska jag dricka grönt te, lipton green tea mint, asgott och torkade aprikoser att tugga på.

//Ciao so long     

SNART DRAR JAG TILL LAPPÖN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev en väldigt trevlig dag :P underbart att träffa småkillarna också :D



HAHA dagens skämt!!!!

2009-07-03 @ 00:12:50
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: stenis

åh fina bilder! :D haha, och kul skämt! japp men nu är jag hemma från grekland! lite brun tillochmed! varmare breddgrader? vart ska du? :)

2009-07-03 @ 16:27:23
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0