Vi ser det regnar... (3/7-09)

Morsning korsning, idag har det regnat! Kors i taket... Nu kommer väl det säkert regna i flera dagar bara för att jag ska upp till Lappön nästa vecka... Skulle inte bli förvånad.

Menmen det är bra med lite regn, det har varit så förbaskat kvavt dom senaste dagarna, jag har känt mig halvt handikapp för att man knappt kunnat andas! Men idag var det behagligt ute :)

Ska åka till Thuns med mamma och smågrabbarna snart och kolla efter stövlar, både mina och mammas stövlar har blivit angripna av sprickor! Inte så effektivt kanske... Jag skulle vilja ha ett par antingen fina mönstrade eller tretorn! Helst någon trevlig kombi, men vi får se vad dom har att erbjuda.
Annars idag tror jag att jag ska sitta i mina kära schäslong och läsa en bok. Förnärvarande läser jag Henning Mankells Mördare utan ansikte. För första gången på länge så känner jag verkligen för att läsa! Det var väldigt länge sen senast...



Idag körde jag slappkläder rakt igenom! Hahah förlåt mamma att det blev den här bilden ändå, men du borde förstått att du kom med på bild ;)

Nä nu ska jag ta min bok och slappa vidare...

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0