Woho!

Jag tog en cykeltur idag igen, jag älskar verkligen att cykla! Varför kan jag inte bo i stan så att man kan cykla överallt?! Man lämnar ju typ inte sin cykel med flit inne i stan...

Sen tränade jag också lite, det var riktigt skönt, man måste ju som sagt komma i form, tänker inte komma med någon fläskrumpa med celluliter i Grekland :o

Cykeltur: 45minuter var jag ute
Situps vanliga: 30st
Situps snea: 30st
Armhävningar(på knä): 15x2
"rump"lyft: 20x2

Säger bara en sak, nästa gång jag tänker cykla ska jag banne mig ha solbrillor! Vare sig det är soligt eller helt igen mulet! Fick en äcklig fluga i ögat så ögat blev helt rött :o man ba va är det för stil?!



Här har vi mina nya kompisar, dom måste ha konvenserat med varandra?!


Kommentarer
Postat av: Carl

Underbar humor har du, är det inte sara som kör bil därborta? nää ä hon cyklar numera och låser cykeln med dubbla lås(vajer fäst vid en stolpe) Hur går det för henne? Så ung ännu..lär sig av livet, motgångar.medgångar.. upp å ner.. Ja ha?! Lycka till Sara..

2010-03-29 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0