Ännu en dag i Härnösand! (12/6)

Hände kanske inte lika mycket idag som igår men det va inte dött i alla fall, även fast jag va lite halv död hela dagen :P vet inte varför men jag sover jättedåligt nu förtiden! Finns inge jobbigare än att inte kunna sova gott om nätterna...
Ännu en anledning att jag var grymt trött var för att jag klev upp kvart i 7 imorse för att gå på Eddies avslutning. Det känns helt sjukt att det är samma rektor, samma vaktmästare och en drös av samma lärare som när jag gick i den där skolan för, ja hur länge sen är det typ 9-10 år sen! Okej nu låter det som att jag är typ 30 och har typ fet ångest men haha, jag har faktiskt hamnat i någon slags 19års ångest, ja mena nästa år är jag halvvägs till 40!

Lillebror Eddie som sluta 1an idag!

Bert rektor på Solenskolan, samma rektor som för typ 10 år sen.

Joetta ligger och myser i mitt knä :D


Therese fyllde även år idag så det har varit två firande dagar. Vi svängde förbi folket på mosstigen och åt tårta och massa kakor, mycket gott!

Nu sitter jag i soffan och kollar på "Att göra en pudel" verkar helt ok, får se om det håller sig filmen ut. Kanske bäst att jag försöker koncentrera mig lite nu så att jag fattar något också!

//ciao so long

Kommentarer
Postat av: stinis

ÄR det där eddie??? vad stor han har blivit!! nu får jag också lite åldersnoja...

2009-06-13 @ 00:03:53
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0