Ännu en dag i rörelse (24/6-09)

Jag orkade aldrig sätta mig och blogga igår så jag gör det idag istället. Har precís ätit upp min frukost och jag är heeelt proppad...

Igår kunde jag återigen inte sitta still, vet inte om det har med att jag börjat jobba nu så måste jag göra något hela tiden när jag är hemma också, det är ju utöver det väldigt bra väder också, har lyckats halvt bränna mig lite.
Jag hann med att åka iväg och slänga tidningar och glas/metalburkar och tvätta bilen både in och utvändigt! Jag fick med mig en del av familjen till Lännabadet också :) Det var lite roligt för mamma var så "positiv" i början! När vi kommer dit det första hon kläcker ur sig är "det är kallt här!" Man ba woooot?! Det var liksom jag smälter bort varning :o 
Jag gjorde middag igår också, fick bli pastasallad, sallad igen, är enkelt att göra och det bästa man kan äta i den här värmen. Efter det så städade jag mitt rum, vi får gäster idag :D från Götet, dom ska stanna till lördag.
Vid halv nio tiden gick jag och mamma ut och tog en powerwalk, dum som jag är tog jag bara shorts och t-shirt, blev något myggbiten plus att det blev lite svalt pga kvällsbrisen och solbrännan man skaffat sig gav lite frossa.

Idag (25/6-09) ska jag enbart jobba, börjar klockan 13.00 och slutar 22.00.




Gårdagens outfit var lite mer avklädd ;)



Kanske inte syns så väl men här har vi den nytvättade bilen :) blev mkt fin tkr ja!


// Ciao so long


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0