Äntligen! :D

Idag uppfylldes en del av mina drömmar! Jag skaffade mig en schäslong. Det blev en Tylösand, sandfärgad och råhet.
Så nu har jag slängt ut min gamla dator, mitt skrivbord och kontorsstolen som jag alltid använt som förvaring till mina kläder :( sååå jag måste nu hitta någonting som kan ta över stolens arbete.



Blev det inte fiiint :D


Just nu sitter jag i min kära schäslong med datorn i knät, äter chips (salt&vinegar), dricker saft och glor på Sex and the city ♥   Kan det bli bättre?!

Åker till pappsen som bor ända uppe i Härnösand imorgon, kan inte missa när kusinen Jocke springer ut! Men jag tar med min älskade dator så kommer försöka vara så aktiv som möjligt!

// Ciao so long 


Kommentarer
Postat av: Petra

Äter du chips samtidigt som du knappar på datorn:O Tänk vilka fettfläckar det blir på din nya fina dator! hihi



Kram pedantiska Petra

2009-06-10 @ 11:20:04
URL: http://hundliv.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0