Både bra och dåligt, I guess...

Som jag nämnt tidigare så är min älskade kamera trasig... Det skulle tyvärr kosta typ lika mycket om inte mer att laga den än att köpa en ny... Så jag har nu införskaffat mig en ny rosa såklart, kamera.
Den nya kameran ska vara bättre på vissa bitar, bättre upplösning, zoom och större display, alltså ganska viktiga detaljer. Men den är dock långt ifrån lika snygg och het som min gamla, som svek mig :'( vilket gör mig lite ledsen i ögat, men alltid roligt med nya leksaker! Den var inte alls dyr heller som gör saken lite extra rolig :)



Min gamla kamera :( en Nikon coolpix s210, riktigt snygg och komfortabel! Om det inte vore för att den gick sönder så är det den snyggaste och skönaste kameran jag använt, faktiskt...


Här har vi den nya kameran, en Sony Cyber-shot s980, också väldigt snygg(eftersom den är rosa ^^) men den känns inte lika bra i handen och kvalitén går knappt att jämföra=den andra kändes inte lika plastig. Men den ska ju som sagt vara lite bättre i funktionerna ;)


// Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0