De vanliga frukostrutinerna!

Vet inte riktigt vilken kategori det här hamnar i men jag tror det har lite med skönhet att göra. Kanske borde ha en kategori för hälsa men vi säger att det hör lite till :P bra hälsa=skönhet!

Men det jag tänkte berätta om är min underbara frukost som jag ätit så länge jag är hemma i typ flera månader. Den består av en stor mugg välling, ett glas nyponsoppa(proviva) och en till två mackor med helt ett pålägg innehållande järn till exempel leverpastej. Och till det så äter jag dagligen vitamintillskott, jag råkar nämligen vara allergisk mot all frukt förutom banan. Folk tänker säkert eu välling! Har i alla fall fått den reaktionen av de flesta ;) Men det är asgott och nyttigt!
Give it a try! Trust me :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Välling är för bebisar!hihi

Kramar

2009-06-18 @ 16:23:16
URL: http://hundliv.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0