En händelsefull dag :) (11/6-09)

Idag vaknade Härnösand! Alla var nere på stan, kan inte bo fler här :o

Mitt vaknande var lite av det ovanliga. Kom en bulldozer och slicka och nafsa mig i hela ansiktet haha. Här nedanför har ni väckarklockan!



Hon ser och är väldigt snäll och söt men det var liiiite jobbigt att bli väckt på det viset haha ;p bulldozern heter Smilla :)


Sen tog Jocke STUDENTEN :D Grattis kusinen min!

Här har vi jag, studenten och Petra :)


Min pappa och Jocke :)


Farmor och farfar ville också vara på bild med studenten


Flaket!


Jocke ville inte sitta med oss andra gäster så han hittade ett eget litet hörn...


Min andra kusin Therese går ut nian så hon skulle på bal och var SÅ sjukt söt och fin! ♥


Här har vi båda kussarna!


Även Petras son Christoffer (killen i grått) går ut nian och skulle på bal. Måste tillägga att det är Petra själv som har sytt kostymen! Något imponerande! :o


Dom kom glidande med bilen ni ser på bilden ovanför, den va riktigt cool, tyvärr så kan man ju inte få med ljud i biler men den lät rejält mycket, kanske ni förstår när ni ser den här bilden!


Alltså checka in dom här fälgarna :o OMG OMG OMG *imiterar Homer* säger jag bara!


Efter att vi fart omkring och fotat alla så åkte jag och Petra hem och tog en promenix med hundligan :)



Det var min dag, nu sitter jag hemma hos pappa i deras sköna soffa och chillar järnet!
// Ciao so long

Kommentarer
Postat av: stinis

du skojar??? vad stora alla har blivit!! din farmor som vi åt mackor med smält ost hos... gud, har det verkligen gått .. sju år? har vi också blivit stora?

2009-06-13 @ 00:06:38
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0