En helt vanlig slappdag (30/6-09)

Nu sitter jag i min säng och ska snart gå och lägga mig. Även fast jag sov i minst 3timmar tidigare idag på dagen så är jag jättetrött. Så det ska nog inte bli några problem att somna nu.
Har tagit lite bilder med min nya kamera :D har skaffat ett 2gb minne nu, så nu är det bara att börja plåta!




Alvedon, vatten och sömn har varit mitt försök i att bli av med den extremt hemska huvudvärken jag haft hela dagen :/




Mamma och lillebror Lukas försöker överleva värmen!




Lukasen ♥




Lillbror Erik ♥






Jag och Lukas(eller kanske mest jag) hade roligt med nya kameran :D

Nu ska jag lägga mig och se Scooby doo tror jag det är på tvn, det var länge sen! Lite nostalgi-varning!

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: charlotte - mamma till theo

okej tack för svaret =) hehe jaa visst är han :)

2009-07-01 @ 17:07:16
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0