Fick med mamma! (20/6-09)

Idag slutade jag jobbet 16.00 så tyckte att jag lätt kunde få in en liten powerwalk någon gång under kvällen. Det blev ingen löpning pga att jag är så gräsligt trött efter allt jobbande efter endast två dagar! Jobbade delad tur igår på självaste midsommarafton 7-12 och 16-22 och idag 7-16, plus att det var personalbrist så det var riktigt stressigt också. Måste då lägga till att jag jobbar samma delade tur imorgon.
Hahah aja nu ska jag sluta tycka synd om mig själv  och komma med alla möjliga bortförklaringar :D Men anyway jag fick faktiskt med mig mamma den här gången och vi gick rätt långt! Var ute i en timme och en kvart typ.

Steg: 8 366
Vanliga situps:
30st
Situps snea: 30st
Armhävningar(på knä): Först 15st sen 25st(var lite lat i början haha)
"Rumplyft": 20x2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0