Hallå alkohol!

Jag har ALDRIG varit så bakis som jag varit idag! Ska inte gå in på detaljer men det va en riktigt hemsk natt och morgon... Never again säger jag bara... Saken blev inte bättre av att jag senare på dagen skulle sitta på bussen hem i 5timmar! Jag skulle liksom ta det lugnt, men har man börjat dricka så går det inte att sluta på något konstigt vänster. Om jag ska ta det lugnt på riktigt vill det till att antingen så finns det bara en liiiten mängd alkohol i huset eller ingen alls, och framförallt ska den inte vara gratis! Gratisfyllor råkar alltid vara värst!

Men folket jag "festade" med va mycket trevliga :) Det var nämligen min kusin Therese, hennes pojkvän och en drös med kompisar till honom. Det var något jag gärna gör om, men dricker då helst något annat och självklart i mindre mängd...



Kusin med sin pöjk :)



Älskade (packade) kusinen ;)


Dead by april - Losing you!!! Kommer så bli min låt sommar-09!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0