Inte i natt igen...

Nu sitter jag i soffan hemma hos pappa pigg som om jag sovit ut för en gång skull... Känns inte ens värt att försöka gå och lägga sig för jag vet hur många varv jag kommer snurra innan jag börjar bli hungrig och nästan får grina mig till sömns... Det här har hållt på i typ en månad snart. Vart tog mina fina 8-timmars-sömn rutiner vägen?! Förut somna jag så fort jag la mig ner runt elva om inte ens tio-tiden på kvällen, men nu är det helt omöjligt. När jag väl somnar så sover jag fett oroligt också, vaknar minst två gånger varje natt/supertidigmorgon typ...
Menmen jag hoppas på grov ändring sen när jag börjar jobba, kommer dö av trötthet om jag inte får sova mer än högst 5 timmar per natt. Då kommer jag som vanligt när jag lider av sömnbrist, få fuckingtix i ögonen och missa hälften av vad som händer här i världen!

Nä nu ska jag lägga mig ner här i soffan och hitta det tråkigaste programmet att titta på som jag kan somna till! Om jag kan somna vill säga...

//ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0