Kan inte sitta still! (23/6-09)

Jag måste börja detta inlägg med att berätta något jag tyckte var nåågot komiskt. Idag när jag körde bil, jag låg i runt 100km/h på 90vägen, då blir jag ikapp körd av en mopedjävel! Och det var inte någon ung fartdåre som körde utan såg ut som vilken svennefamiljs medelålderspappa som helst :o blev lite chockad, är det inte dom som typ, "nej min son du får INTE trimma, du måste köra lagligt"...

Idag har jag verkligen inte kunnat sitta still, har försökt göra saker konstant, så nu är jag seriöst helDÖD!
Som jag berättade tidigare så tränade jag imorse efter frukosten. Sen åkte jag in till stan och hämtade upp Moa för att sedan åka och steka på Fjällnora :) det var mycket trevligt! Där låg vi och flöt nästan bort i sisodär 3-4timmar utan att bada(dumma jag tog inte med mig någon handduk...) nu tänker ni säkert men herregud det går väl att lufttorka! Men nej vet du vad, jag ville inte blöta ner våran fleece-picknick-filt hahah, så stackars Moa fick ligga där bredvid mig och halvdö höhö...

När jag kom hem sen vid halv sex tiden så började jag genast laga mat, det fick bli en underbar tonfisksallad. Det är så JÄKLA gott!
Efter middagen klippte jag alla våra tre gräsmattor! Vi har en rätt stor på baksidan, en halvstor på sidan mot skogen och en lite mindre variant på framsidan, lyx ha? ;)

Men Nisse kom hem idag och jag hade beställt en stooor toblerone som han faktiskt kom ihåg att köpa :D muuums! Den var dock snordyr, 52spänn!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen lägga mig i sängen med något gott att tugga på och se på film, mihi ^^




Min somriga outfit för dagen :)



Moa is fit för solning i högnivå! Hon hade förberett med sololja och grejer!



Jag i mina älskade brillor ♥


// Ciao so long

Kommentarer
Postat av: Lina

Fast det kan ju ha varit en lätt motorcykel ;)

Vanliga mopeder går ju att trimma (nähää ;D) upp ordentligt och då ''blir'' de motorcykel och har man bara mc-kort så är det helt lagligt att göra så.

2009-06-25 @ 17:31:34
Postat av: AMANDA -

jätte fin outfit =)

2009-06-29 @ 00:32:49
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: charlotte - mamma till theo

snygg tröja, vart är den ifrån?

2009-06-29 @ 11:25:33
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0