Ledig och SOL! (22/6-09)

Den här veckan jobbar jag endast två kvällar och det kommer att vara kanon väder! :D(äntligen lyckas även jag ha tur med vädret!) 
Så idag invigde jag min ledighet i det underbara vädret, alltså satt i våran badembadem-stol och stekte. Kunde knappast bli bättre!
Vi bor, ursäkta språket men, så jävla bra också för vi har sol exakt hela dagen! Det är bara att flytta runt lite runt huset när solen fortsätter sin färd :D Först vid 9-10tiden när man går ut sitter man på framsidan i badembadem-stolen, sen när klockan börjar bli 12 så har solen sträckt sig en bit på altanen på baksidan så då tar man madrassen på badembadem- stolen och lägger sig och solar ryggen på altanen!



Ser det inte något skönt ut :D


Jag har även varit duktig idag, jag ställde mig och fixade lunch till familjen -Nisse som är på väg till Finland med sitt nya jobb, jag vill också jobba där kan jag säga! Han kom hem här förut med flashigaste mobilen som han fått gratis från jobbet! Och Finlandsresan är inte den första resan han gjort heller, han har varit i Göteborg en sväng också där han fick i stortsett allt och han har jobbat där i drygt en vecka :o
Men tillbaka till mitt matlagande, det fick bli plättar!



Jag gör rågoa plättar!



Jag hjälpte även mamma att storhandla på arlandastad, ICA maxi. Sen när vi kom hem så packade jag upp och ställde in i kylen och började sedan med middag. Att jag hjälper till med så här mycket på en och samma dag är ytterst ovanligt måste jag meddela folket...

Och nu ska jag träna lite!

// Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0