Lite av allt (15/6-09)

"Pappa när kommer du få dina magrutor?" Citat av Eddie Brodén, hahaha! Ja va får han allt ifrån ;)





Visst ser det väldigt passande ut, Pappa(i uniform) ute med lilla Joetta :D


Annars idag har jag hälsat på min farmor och farfar med Therese och Ajan var även hon på besök. Där åt jag så att jag var väldigt nära på att spricka! Fick i mig en macka med smält ost, rulltårta, kanelbulle, mjukpepparkaka, rabarberpaj och några små chokladbitar till det hahaha, glufsglufs is my name! (internskämt men Ebba lär fatta haha)
När jag kom hem till pappa igen så fortsatte jag att äta, blåbärspaj, potatisbakelse och någon slags kaka. Sen kanske högst en timme senare var det middagsdax :D Så nu rullar jag fram om jag ska någonstans...



Här är ätandes början! Förutom frukost såklart :P Lägg märke till lyxen, flagga i macka och allt!



Farmor och kussen Therese som också sitter och glufsar i sig!



Den här boken hittade jag i farmor och farfars bokhylla och den väckte upp många härliga barndomsminnen!


Jag måste bara få avsluta med att lägga upp en bild på Joetta, hon ser så nöjd ut!



// Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0