Powerwalk i regnet! (18/6-09)

Eftersom jag har ont i hela kroppen efter gårdagens bakfylla så kände jag att springa inte var något alternativ, så jag tog stegräknaren och tog en skön powerwalk ute i skogen istället.
Försökte få med mamma, men då hade jag måstat vänta till kvällen då Nisse kommit hem, men så blidde det inte :P

Latmaskenmamma: "Det är nog bäst att du går ut nu för det kommer nog börja regna snart och regna hela kvällen och säkert till natten, så tänk inte på mig!"

Mamma hade visserligen rätt för precis när jag gick ut genom dörren började det regna...

När jag kom tillbaka gjorde jag situps, armhävningar och "rumplyft" som jag kallar det :)

Steg: 4 145
Vanliga situps: 30st
Situps åt sidan: 30st
Armhävningar(på knä): 15x2
Rumplyft: 20x2




Jag ute i regnet!

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra Sara kämpa på! ;)

2009-06-18 @ 16:25:48
URL: http://hundliv.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0