Underbar morgon!

Jag vaknade redan 8.10 imorse och var pigg som en mört, så varför inte kliva upp och göra lite nytta tänkte jag då såklart :)
Jag gjorde mig min vanliga frukost som jag berättat om tidigare, välling(stor mugg), nyponsoppa(proviva) och 2 mackor(rågkaka) med leverpastej.
Efter det så hoppade jag in i duschen, vilket var något skönt, speciellt skönt imorse faktiskt konstigt nog. I samma veva som duschandet så tänkte jag att jag för en gång skull skulle ta hand om min hy i ansiktet så jag började med att rengöra med mitt vanliga rengöringsskum, efter det körde jag lite peeling, sen kletade jag in nylet i en ansiktsmask som satt i 20min. Sist men inte minst så smorde jag in med en fuktgivande ansiktskräm.




Haha gjorde ett försök att skriva vad allt är på paint, gick väl sådär menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0