Varmt vatten, grönan och snygga 93or?! :S

Jag har varit lite inaktiv nu några dagar pga extrem värmebölja eller aktivitet till senatimmen. Har lite bilder från dessa olika evenemang som jag tänkte dela med mig av :D

Jag kan börja med det senaste för där ifrån har jag tyvärr inge bilder. Det var igår efter att jag varit på jobbet mellan 7 till 16(jag cyklade till jobbet! 4km på landsväg!) så kom mamma förbi och hämta upp mig för att sedan åka vidare och ta ett dopp, rejält skönt må jag säga! Förstår inte hur dom som bestämt vilka kläder vi ska jobba i tänker! Vi har svarta byxor(lång byxor) och mörkt vinröd alltid för stor tunika :o Det är väldigt jobbigt i den här hettan...
Strax innan vi åkte hem från badet så såg jag en kille som måste varit 93a och han var extremt snygg, eller nästan mer han kommer bli så sjukt snygg när han blir äldre och vuxit till sig! När man såg honom kom man och tänka på Lucas i One tree hill! Då förstår ni nog vad jag menar! *Drägel*


I söndags den 28/6-09 var jag, familjen och Ebba på Grönalund! Kanske inte lika kul som på Liseberg men det blir vad man gör det till och sällskapet gör det hela, vilket gjorde det mer än roligt :D Åkte dock inte så mycket, förstår inte varför jag åt typ mest haha.
Jag åkte Extreme, Insane, Kvasten, Spökhuset, musen, Jetline(berg och dalbanan) och popexpressen. Och självklart så åkte jag Nyckelpigan med lillbror också :) Alltså Insane var verkligen insane! Man slängdes runt överallt! Den värsta magomskakarn jag åkt på länge! Men rekommenaderas starkt, mycket rolig.
Kvasten var också ny, dock inte lika rolig och läskig men det kändes som att man skulle slå i fötterna hela tiden haha, var typ det enda jag sa under hela åkturen haha.
Spökhus-besöket förstördes helt pga två fjortisar i typ 12 års åldern som skrek hela vägen hela tiden... Men i början när dom inte var med var det faktiskt väldigt läskigt, Ebbas hand blev lite små mosad där ett tag ^^ jag blev t.o.m så ivrig att komma därifrån så jag råka kliva sönder en persons solglasögon hahah, förlåt var inte meningen!



Jag blev lite sur på vägen till Grönalund för jag var tvungen att offra mig att sitta i bakluckan som jag dock lite senare diggade ganska mycket! Man kunde sitta i sina egna tankar där bak och jag kunde ha på min egen musik på mobilen utan att någon stördes :)



Ebba följde troget med mig och familjen haha :D ♥



Favoriterna :) mamma och Snubban(Ebba) ♥



Snubban och jag i skrattkammaren. Hahah man såg riktigt ful ut i vissa speglar men lyckades tyvärr inte få någon lika rolig bild på det.



Hahah i den här spegeln såg man roligast ut, syns inte så bra men man såg ut som värsta spännisen! Här ser ni även vad jag valde för kläder till ett Grönalundsbesök :) älskar min "Eat me"-tröja. Riktigt skön och luftig!



"Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du!" Älskar verkligen Stockholm, det är så himla fint på sommaren och möjligheterna är många!


Så över på lördagen 27/6-09, då fick jag Ellen på besök :) vi fixade lite lunch och drog oss till Lännabadet och solade och badade, jag ville dock inte doppa håret så blev att bara ligga i och chilla, det är också skönt, men det var årets första dopp! Asskönt i vattnet! 21grader minst, fast kändes kallt till en början innan man kom ner helt. Bara så att alla vet så är jag största badkrukan ;p
Jag hade grov huvudvärk vet inte riktigt varför men jag tror det delvis berodde på sömn- och vätskebrist, även fast jag dricker som en galning :S kan ha varit värmen och solen också, det brukar kunna ta ganska mycket på huvudkrafterna höhö.
På kvällen tog jag, mamma och Ellen en promenad som blev en halv powerwalk pga att vi höll på att bli uppätna av alla myggor, plus att vi kom iväg ganska sent, vi gick 20.45 och den där rundan tar lite mer än en timme.
Jag och Ellen hade gjort chokladpudding och grädde så vi hade något mycket gott att se fram emot när vi sen kom hem och skulle glo på film, det fick bli Guldkompassen, mysig film.
Sen var vi slutkörda och somnade.



Ellen ser väldigt nöjd ut efter att smort in sig med spf20 och ätit en sallad jag förstört med burkskinka som hon tydligen inte tyckte så mycket om haha, sorry Ellen, nästa gång kan du få blanda ner rädisorna ;)


Vad jag gör/gjort idag kanske jag gör ett eget litet inlägg om, blir så mycket på en gång att läsa/skriva om annars :)

// Ciao so long


Kommentarer
Postat av: Snubban

Du är oxå min favorit! Ville bara säga det:) puss på dej. Måste bara rekomendera till alla att åka nyckelpigan, man skrattar på sig hahaha

2009-06-30 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0