Vatten!

Nu ska jag skriva mitt första inlägg med kategorin "Mode&skönhet" :D jag älskar skönhetstips och mode så kändes som att det passade in att jag likt typ alla andra tjejer kör på en sån kategori också!

Mina inlägg kanske inte kommer vara så mycket åt tipshållet men ni kan ju få bli lite inspirerade om ni vill och känner fört  :)



För typ en månad sen så bestämde jag mig för att testa att testa att dricka massa vatten om dagen, men när alla skrivor började så slutade jag såklart dricka vatten och började istället dricka massa uttorkande dricka ;) Men nu när allt alkoholdrickande är över för ett tag(eftersom jag ska köra bil största delen av min sommar) så tänker jag börja igen. Det rensar ju kroppen och jag HATAR min hud! Så nu ska jag göra allt för att få min hud att bli bättre.

Så nu ska jag försöka dricka minst 1.5l vatten dagligen utöver det jag får i mig i övrig form som mat etc. men det är såklart ett minimum man ska ju typ helst dricka minst 2l om dagen, men jag vill lägga mig på lite mer rimlig nivå...


Kommentarer
Postat av: stinis

Snygg header! :) haha,jag dricker riktigt mycket vatten.. minst 2 liter dagligen tror jag om inte mer!

2009-06-14 @ 22:47:07
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0