Effektivdag

Direkt när jag vaknade klockan 9 imorse så började det... Jag gick först och tog min penicillin som man ska ta en timme innan måltid, sen gick jag och städade i mitt rum, efter en timme var det frukostdags sen fortsatte städandet :P så nu kan man komma in i mitt rum! Det var seriöst typ omöjligt innan. Ända sen jag kom hem från pappa så har jag varken städat efter mig utan bara slängt allt på golvet, inte ens dragit upp båda persiennerna, då är det illa, men nu fick det vara nog!

Lunchdags snart sen är det ut och tvätta bilen och byta däck som gäller!

Och sist idag ska jag troligen in till stan på min kompis spelning :)


14 dagar till 1:a advent

28 dagar till Lucia

39 dagar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0