Första advent!

Äntligen kom den! Första advent :D alltid lika mysigt tycker jag. Det har blivit som en tradition att mormor och morfar kommer till Uppsala så fikar vi hos Hanna(moster) sen drar vi iväg till slottet och kollar på dom årliga fyrverkerierna, jätte fint :) Fast i år blev jag lite missnöjd, både på det dåliga vädret som vädergudarna kom med, sen det extremt dåliga musikvalen! Det är ju musik synkat med fyrverkerierna, förra året hade dom Abba-tema eftersom Mamma Mia hade sin succé det året. Men i år var det 20 års jubileum dessutom. Den första låten dom spelade var väldigt stämningsfull och fin men sen kom dom med Arashs bidrag från Eurovision songcontest och It's raining man med Gary Helliwell :s man ba okej? Avskyr båda dom låtarna. Okej It's raining man är väl hel ok, men inte med henne >< Men slutklämmen var cool :D billarmet hade tydligen satts igång i flertal bilar! Så det jämnade ut sig!



Tog lite bilder, blev en bland annat som ser ut som trädet brinner :D...



...Sen kom det ufon haha...



...dom hade någon sol med sej!...



...men sist men inte minst så var det ju lite fyrverkerier också ;)

Har även lyckats få upp alla adventsgrejer i mitt rum idag :) började lite smått igår innan jag for iväg till jobbet, men idag slutförde jag allt! 



Så här ser min myshörna ut vid advent :)

Kommentarer
Postat av: Carl

Mys sara har myshörna!! apropå Halsbränna... Te är inte bra.. giftigt om du dricker mycket,alko är dödsfarligt, bil? huva!!! Cykel? Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ta det lugnt? ta ett toy? Ja.. men toy finns inte längre..Kram..

2010-03-29 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0