Första julklappen inhandlad! :D

Idag åkte jag in till stan för att träna plus att göra några till ärenden. Jag köpte den första julklappen! Och den var trott eller ej till Hanna :o hennes klapp brukar alltid bli senare bara för att det är så sjukt svårt att komma på något riktigt bra att köpa till henne haha. Men i år är jag tidig med alla julklappar :D vet vad i stort sett alla ska få ;) känns riktigt skönt, plus att budgeten är liite högre i år än andra jular, det är niice!

På torsdag ska jag in igen till stan, är ledig då med, så då ska jag se om jag ska göra något liknande att först träna sen handla :D för dom andra dagarna den här veckan jobbar jag....

Sen har jag kommit fram till att jag måste införskaffa mig nya träningskläder och skor! Jag ser ut som någon annan tönt i mina gamla sunkkläder när jag går och gymmar! Sen har det börjar gå hål i min sko, vid hälen :P Så den här månaden ska jag köpa till mig själv:

Träningsbyxor
Några linnen/t-shirtar att träna i
Skor
Någon mysig stickad tröja som är lång så att man kan ha legging under :D

Det borde räcka för den här månaden, måste tänka på att jag kanske flyttar nästa månad! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0