Fortfarande sliten & Härnösand

Efter lördagens festande så har jag inte riktigt lyckats återställa mig... Har aldrig varit med om en mer spårad kväll, ingen jag är stolt över, kommer inte ihåg ett skit! Jag kommer ihåg när jag satt mig ner med första groggen och dom två första shottarna sen är det svart i stort sett.
Dagen efter var jag bakis från morgon till kväll, jag var inte ens helt nykter när jag vaknade upp med Ullis på Sofies badrumsgolv på en madrass som vi bara halvvägs dragit in i rummet... Jag var sedan bakis, sov hela tiden och åt typ ingenting, hela dagen från morgon till natt när jag la mig under täcket för att sova på nytt. 

Imorse vaknade jag av att pappa ringde och frågade när jag skulle anlända till Härnösand... Japp där jag befinner mig just nu! Tur att jag bestämde mig för att åka måndag och inte söndag känner jag nu i efterhand, men jag tror det fanns en baktanke i det hela hehe.
Det som får mig att må mindre bra idag är att jag inte fick i mig mer än två glas mjölk, en halv macka och en potatis på hela dagen igår, så insjunken? JA!

Nu är jag helt ärlig när jag säger att nästa gång jag ska festa så tänker jag göra det salongsberusad och inte aspackad! Det är inte charmigt på 5öre att springa omkring och vara allmänt megajobbig :s tycker verkligen synd om dom personer som måste vara med en då, visst dom var långt från stabila dom med men ändå! Jag skulle inte stå ut med mig själv... jag står inte ut med mig själv! Så skärpning nu Sara Palmqvist!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det låter som min fredag det där. Där gick det utför, och jag drack knappt någonting, men jag tål fasen ingenting. I lördags sov vi till kl 16, och innan det kunde jag inte stå. Fyfasen alltså.

2009-11-03 @ 13:44:40
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0