Jag säger då det..

Efter en hel dag och kväll i soffan så har man börjat piggna på sig lite efter det långa lidandet efter gårdagens sprutande.. Så nu sitter jag pigg och rastlös i sängen och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden så att jag blir trött igen? haha. Jag menar det är ju ganska sent ändå! Kommer nog jobba imorgon också, så då måste jag se till att få sömnen jag behöver.

Jag ska lägga ner all min energi i vår att söka mig till ett annat jobb! Jag är rååless på allt som har med mitt nuvarande jobb att göra känner jag, skulle behöva en nystart i arbetslivet. Det spelar ingen roll med vad, jag skulle kunna fortsätta som uska bara det inte är där jag jobbar nu. På något sätt så trivs jag inte så jättebra i Sävja ändå :s plus att det är jättejobbigt att pendla mellan olika jobb, man känner sig som ny hela tiden, skulle vilja ha ett schema att gå efter, som helst då är mer än bara 50%, så att jag slipper det där hoppandet.

Såg Den magiska leksaksaffären idag, jag gillar magiskafilmer haha, det kommer jag aldrig växa ifrån ;p Men den här var verkligen inte som jag hade väntat mig. Det kändes som en såndär "oj nu tog pengarna slut"-film så dom var tvungna att göra ett kort snabbt slut. En stark tvåa får den av mig. Underhållande men inte sååå bra som man kan tycka att den borde, kändes som dom missat massor i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0