Jobb(ig) helg!

Sitter och väntar in tiden så att jag kan åka och jobba, hatar den väntan för jag pallar inte jobba helg, det är SÅ tråkigt! Skulle mycket hellre göra något annat, gå ut eller bara sitta hemma med familjen och mysa... Men icke sa Nicke det får jag vänta med till ikväll när jag kommer hem strax efter 21...

Men ska sluta vara nego och försöka se lite ljust i det hela också! Okej måste bara få beklaga mej liiite till! Igår var det kaosartat på jobbet, jag var den enda av tre personal med körkort=jag fick sköta det mest, plus att jag har larmtelefonen så jag fick ta alla larm också, det var några stycken... Så jag var argh när jag åkte hem sen! Måste ta upp med chefen att det inte är någe bra att bara en har körkort på kvällen, ifall något skulle hända ute på "landet". Väldigt oseriöst!

Nuu ska jag vara lite mer positiv :D om en vecka är det advent! Ska bli sååå mysigt ^^ plus att jag bara jobbar korta kvällar nästa vecka ;) förutom på onsdag då jag jobbar från 14 men det känns luuugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0