Lite av allo

Igår var jag på pappas jobb haha, men jag satt inte vid ett mindre bord bredvid och ritade teckningar han kan sätta upp på sin anslagsvägg utan jag spelade pinball! Det spelet är råskoj MEN det finns inte på min dator! Frågan är ifall det finns på Windows7 så att man ska uppgradera sig? Man kan ju uppgradera sig från Vista till 7, ska man göra det bara för att ha något att göra om dagarna? Haha okej det berodde ju helt på ifall Pinball fanns där :P

Anyway idag var jag hos min kära farmor och farfar :) var där mellan typ 12.30 och 16.30, alltså en ganska lång stund, det var riktigt trevligt, men det är kul när jag och farmor sitter och pratar med något så sitter farfar bredvid och lyssnar men börjar helt plötsligt prata om något heelt annat, hahah! Jag åt dock inte så mycket som jag brukar när jag är där. Jag har fått stressmage och sen i lördags så har min mage krånglat så sjukt mycket, jag har liksom ingen aptit, eller jo jag blir hungrig jättesnabbt men blir mätt ännu snabbare :s känner mig liksom uppblåst...om ni ville veta liksom hahah :P

Imorgon ska jag till farmor och farfar igen och äta lunch hade jag tänkt :) så då blir det till att ställa klockan och gå direkt efter frukost, tänkte nog försöka anlända 10.30 redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0