Ny mobil eller inte?

Jag har under hela dagen suttit och funderat ifall jag ska skaffa en ny mobil eller inte. Det är lite lockande men varför inte slösa pengarna på något som kanske behövs lite mer, okej ser inte hur jag behöver skor och kläder mer än en mobil men haha. Min mobil är snart 2½ år gammal, har varit inne på lagning en gång och fungerar helt ypperligt, batteriet är som det alltid har varit super, inga fel alls och den är inte trög på fem öre. Nu funderar ni säkert och va fan ska du ha en ny mobil till då? Jo det ska jag berätta för er, jag känner för att uppgradera mig lite liksom, för det finns mobiler som råkar ha liiite mer roliga saker i sig än i min, har hittat några jag är sugen på.

Jag har en; Sony Ericsson W850i (svart)



Men skulle kunna tänka mig; Sony Ericsson W995i, HTC Hero eller Sony Ericsson Aino, skulle verkligen vilja ha en Sony Ericsson Saito men dom är tok för expansive! 


Sony Ericsson W995i, fast vill nog ha en silvrig i så fall, mycket snyggare ;)


HTC Hero


Sony Ericsson Aino


Tyck till! Vilken tycker ni att jag borde välja om jag ska köpa ny?


Kommentarer
Postat av: Carl

Räcker långt att du finns, mobilen duger bra, uppdatera? gör du varje dag i livet.. nya celler i kroppen,varje sekund...

2010-03-29 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0