Sara Rekommenderar!

Jag köpte nytt schampo och balsam igår som jag testade imorse. Resultatet blev glans, lätt hanterligt och en helt ljuvlig doft! Det är Goldwell Dualsenses Color extra rich Schampo och balsam. För alla er som inte tror på att dyrare produkter fungerar så kan jag intyga att ni borde testa för ni kommer bilda er en annan uppfattning ;) bara ett tips från en som vet!
Jag avråder dock er från att testa Goldwell Dualsenses rich repair schampo och balsam, har säkert redan sagt det men jag säger det igen :P inte alls lika effektivt, luktar mest gott. Men kom ihåg, det är min åsikt!



Kostade tillsammans 229:- på Cityklipp här i Härnösand, men det var då extrapris, går oftast på runt 150:-/styck i vanliga fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0