Träning!

Jag har nu efter ett avbrott försökt komma igång lite med träningen igen, känns liksom som att det står lite stilla för mig just nu :s Men ska försöka hålla det uppe nu och inte blir någe mer sjuk!
Har fått problem med min mage igen.. magkatarr, halsbränna dagarna igenom, har ingen matlust så vill typ inte äta något vilket innebär att jag blir jätte trött och lat. Sen blir immunförsvaret sämst så man är småförkyld hela tiden känns det som...
Men det ska bli ändring nu :D ska införskaffa medicin, börja äta mer ordentligt, gå och lägga mig tidigare så att jag får sova mina timmar sen att jag går upp tidigare på morgonen. Sen självklart träna mer regelbundet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0