Visste inte att det skulle ta så hårt...

Idag var jag och Ebba och spontankollade på en lägenhet i Sävja, cirkus 2 minuter från jobbet, kan knappast bli bättre?
Det sjuka är att vi eventuellt ska få hyra lägenheten om vi blir godkända som hyresvärdar i andra hand, får då flytta in när vi vill efter 1/1-09. Det är en trea, 84 kvadrat! Ballkong, badkar och en enorm klädkammare, några av dom stora plusen i den här lägenheten. Fast det största pluset är nog att den är helt omöblerad! Jag hade sagt nej på en gång ifall den var möblerad även fast det låg så nära jobbet osv. Det är en drömlägenhet att flytta hemifrån till med en kompis kan jag säga! Riktigt fräsch och trivsam, inte skabbig på fem öre.

Meen... Jag förstod att det skulle bli jobbigt att flytta hemifrån, men att jag skulle sitta och böla när det är mer än en månad kvar trodde jag inte, bara tanken gör att jag saknar familjen fruktansvärt :'( Det kommer bli riktigt jobbigt dom första veckorna kan jag tänka mig. Jag har bott med mamma i snart 20 år, vi har bott ihop sen mamma flyttade hemifrån runt 17-18 års ålder, ni kanske förstår lite varför det känns så svårt x'( det har alltid varit hon och jag, okej blev några fler efter att Nisse kom med i bilden för 10 år sen ;) men hon har alltid funnits där... Visst nu hoppas och tror jag att hon alltid kommer att finnas där även fast jag flyttar in till stan, men inte på samma sätt :'(
Nää nu måste jag sluta med min negativa stil, det är ett års testning hur jag klarar mig på helt egna ben :D man ska gilla utmaningar, sen kan jag ju kanske flytta hem igen efter det där året? ;) Får jag det mamma?



Har nog aldrig varit så glad och ledsen på samma gång :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart du får gumman!! Här finns alltid plats för dej <3

2009-11-20 @ 10:47:28
Postat av: din framtida sambo

aww gumman då, du kan få hoppa upp i mitt knä då du blir ledsen. vi fixar allt, vi fixar fixar allt;)

2009-11-20 @ 16:25:10
Postat av: Carl

tungt inlägg,det svåraste som finns? att lämna mamma. svårt... nu var det så att mamma.. lämnade mig.. Bästa sara du har en magisk själ... å din mysvännina...!!

2010-03-29 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0