Där satt den!

Kom precis in efter att ha tagit mig en underbar springtur och fyfan va jag hatar det! haha... Springa är tråkigt, jobbigt och man får ont överallt! Förstår inte vad det ska vara bra för när det finns cykel! Ska fråga sen om man kommer vidare på polishögskolan om man kan få cykla istället för att springa, man kommer ju fram mycket fortare liksom? 
Men en gladnyhet är att bricanylen gjorde sin verkan! Jag fick varken kramp i luftrören, bortdomnad tunga eller stick i underläppen :D nu fick jag ont i örat istället men trooor det kan bero på att jag inte valde att sätta på mig en mössa, ska göra det nästa gång.

Sprang ganska långt i alla fall, tillräckligt långt för att vara första springturen sen jag var bäbis typ :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0