En dag på Ikea!

Idag tog jag och Sofie en längre sväng på Ikea :D vi var där runt 3½ timme haha, ska då tillägga att vi inte bara gick omkring så länge utan vi fastnade även vid fikat och pratade bra länge, det var mucho trevligt :)

Jag shoppade även lite! Köpte äntligen shotglassen jag länge pratat om och inte tala om kuddarna jag köpte som jag tänkt köpa i flera år haha. Jag har ju tre kuddar, två mindre under och en större uppepå som jag oftast har huvudet på, men i alla fall dom två undre kuddarna är nu förtiden så platta så man rent av inte känner någon skillnad, så nu var det på tiden att jag införskaffade nya sådana kuddar. Nu återstår bara huvudkudden som slutat vara som ja vill.


Precis som jag vill ha dom :D 5cl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0