Hahahahaha!

Idag var det väldigt stressigt på jobbet där en stund, hoppas inte någon polis läser det här nu men jag körde närmare 100 på en 70 väg där man knappt kan köra 70, ni ska få veta varför haha.
Det börjar med att jag har väldigt svårt att komma ifrån en tant som jättegärna pratar mycket, men när jag väl kommer därifrån så blev allt väldigt stressigt. Jag kommer till en gubbe ute i skogen som har hund, sitter där och pratar en stund och inser snabbt att jag har jättebråttom! Jag skulle nämligen följa en dam som går på det såkallade dagverksamheten hem. Så det var ganska viktigt att komma i tid! Meen när jag går ner för backen från den där gubben så halkar jag till, när jag sätter mig i bilen känner jag att det börjar lukta väldigt illa, min första tanke var "fan säg inte att jag klivit i en hundskit, men hur går det till när gubben knappt går ut med hunden..." så kollar jag ner på foten och där var äckligaste hundblajan utsmetad på min sko!! Och pga att någon satt på inställningen på fläkten så att det blåser nerifrån fötterna så luktade det hemskt! Så jag hade alltså lyckats halka i en hundskit. Jag hittar inge papper att torka av med heller! Så när jag kommer till andra gubben samma tid som jag verkligen borde vara och möta upp damen så tar jag ett blad för att få bort skiten som låg på golvet vid pedalerna då flyger min penna ur min ficka och landar rakt i skiten! Sen fick jag skit på fingret och fybubblan vad det luktade överallt! Sen när jag kommer in till den andra gubben vi inte ens får vara hos någe länge så vill han ha hjälp med dusch så jag står där med hackan nere vid fötterna och tror inte mina öron! Men jag fick såklart säga att han fick vänta till dagen efter och se ifall dom har tid då, glömde dock att skriva det i pärmen... hehe
Men i alla fall sen fick jag köra rally för hon som håller i dv ringde och sa att damen jag skulle hjälpa hem hade gått iväg ner till affären och kunde inte försöka hålla tillbaka henne, och den här damen jag pratar om är väldigt dement så man vill helst inte ha henne gående omkring vart som helst! Speciellt inte när hon är nyinflyttad dessutom! Så jag var på lite tantjakt där ett tag också med hundskit på skon och byxan.....
Förstår inte hur man lyckas!

Men sen nu när jag kommer hem så kollar jag på Roast på Berns, jag verkligen älskar David Batra! Shit alltså det där killen lyckas verkligen med det han gör! Hans sätt att Roasta Bert Karlsson var helt suveränt, visst jag har lite emot att dom ska vara så jäkla utseendefixerade men han fick liksom till det genom att blanda in några av dom andra som satt där också, så han var inte taskig mot bara Bert vilket jag tycker är bra, Petra Mede däremot förstår jag inte kunde komma in i den där branschen för hon är inte rolig på fem öre...
"Du är så ful så att dina pormaskar ljuger om vart dom bor..." var ett av dom sjukt roliga kommentarerna som David använde sig av hahahaha trodde jag skulle smälla av!
Bert var inte heller helt ute och cyklade när han skulle Roasta alla dom andra i panelen! Bert och David ägde i dagens Roast på Berns avsnitt!



När vi ändå har så roligt så kan jag ju passa på att lägga upp den här vackra bilden på mig från Grekland i klädd festklänning, snorkel, fenor och cyklop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0