Här ska spenderas!

Jag fick en glad överraskning idag, mitt lönebesked gjorde entré i brevlådan! Egentligen så ville jag inte veta förens jag öppnade det själv och kollade men en på jobbet övertalade mig så det blev ett samtal till mamsen. Jag hade fått 2000 mer än vad jag trodde :D blir man inte lite glad då?! Nu kanske jag kan överleva den här månaden ändå. Trodde där ett tag att försäkring, skatt, "hyra" här hemma, H&M räkning m.m skulle äta upp min lön, men lite kommer nog bli kvar ändå, så jag måste in till stan och införskaffa lite kläder! Känns som att jag inte har något att välja mellan nu för tiden :( känns hårt, men nu har jag faktiskt pengar så att jag kan köpa byxor så att jag slipper få ont! Jag har vuxit ut nästan alla mina jeans....trott eller ej men jag får knappt igen dom, mina svarta cheap monday har gått sönder, knappen flög iväg hehe



Kommentarer
Postat av: Moa

Har du lust att köra på en liten shoppingrunda med lilla moi?

2009-10-27 @ 19:29:14
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0