Jag lyckades!

Idag hade jag tänkt att det skulle bli någon slags tjejkväll med mat och vin m.m, det slutade med att bara Ullis och Ellen dök upp, men det var riktigt trevligt det med :) Dom andra var tvungna att jobba eller hade andra planer för dagen :( och jag kunde tyvärr inte skjuta upp det heller för det händer typ aldrig att jag är ensam hemma och inte ska jobba!
Men i alla fall jag gav mig på att göra en broccoli och pasta gratäng, tror den blev uppskattad :D enligt mig själv så lyckades jag riktigt bra! Så det blev god mat och gott vin :) får inte glömma IDOL! Jag ♥ rocktema!
Bilden jag tog på mitt fina upplägg kommer upp senare den ligger på Nisses kamera och den förstår jag mig inte på om inte han är hemma och förklarar haha

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var mycket uppskattat, tacktacktack! :) Nu har jag mobil så om du skickar ett sms så får ja ditt nr. PUSS

2009-10-24 @ 02:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0