Kul hemkomst :D

Idag när jag var på jobbet fick jag två väldigt roliga besked hemifrån :D:D:D först fick jag sms från mamma där hon skrev att H&M grejerna hade kommit!
Sen ringer Nisse och säger att han är påväg hem och har köpt ett PS3, begagnat men den modellen var tydligen bättre än slim, det hade samma prestanda plus lite till! Kunde knappast bli bättre, billigare än PS3 slim var det också :D




Köpte en halsduk, mössa och en finfin liten väska :)



Ett brunt vanligt linne, lejopardmönstrad BH och trosor



Två riktigt sköna pyjamasbyxor!

 

Och en fin cardigan, man ser inte så bra på bilden men kanske hamnar på någon bild sen när jag har på mig den ;p



Och en sån här skönhet har fått tagit plats under våran tv i vardagsrummet :D dock ska jag snart (fick order av Nisse) att skaffa mig en schyst platt-tv in till mitt rum, så spelet hamnar där inne istället. Mamma är tyvärr inte så förtjust i tv-spel tydligen :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan bero på att jag då är förvisad till den 20-år gamla Tv:n som står i ditt rum och där är det minusgrader!!!

2009-10-02 @ 11:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0