Min dag :)

Klev upp runt 6;25 imorse började jobbet på Björkgården 7;15, mycket bra tid att börja tycker jag, i alla fall om man har bil, som jag har!!
Anyway det var en helt ok dag tills klockan blev 12 då blev jag seriöst helt ensam på hela huset, dom andra skulle på APT (arbetsplatsträff), det är runt 15 gamlingar, som tur va låg dom flesta och vilade vid den tiden men jag fick verkligen noll information om någonting om någon på hela gården förutom den bogruppen jag varit på hela morgonen. Men klockan 13 kom en till tjej, vikarie, Sara E då blev det mycket trevligare!
När jag slutade 15 så åkte jag till Sofie och Tomas! Där var jag enda fram till klockan strax efter nio på kvällen :D åt middag där, kollade på Halv åtta hos mig och Bonde söker fru. Var mega mys!
Nu sitter jag hemma och borde verkligen gå och lägga mig för jag ska upp lika tidigt imornbitti men jobbar då bara till 13 på gården sen åker jag i hemtjänsten mellan 13;30 och 16;00, helt ok tid sådär :P efter det så kommer jag ta bilen och bege mig till Ebbsan :D ska hämta upp henne på jobbet, hon slutar samtidigt som jag nämligen :)

Men nu måste jag försöka sova även fast det är Fråga Olle dokumentär på tv-n ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0