Njuter för fullt av dagen!

Idag har jag inte mycket inplanerat, ska eventuellt åka förbi Sofie men det är bara trevligt. Annars ska jag för första gången på länge bara sitta hemma och ta det lugnt! Njuter av bara tanken haha

Mina julkänslor är för tidiga i år igen! Förra året hände samma sak att vid slutet av Oktober och början av November smög dom fram. Har t.o.m börjat kolla på lite julfilmer haha, igår såg jag hela Nu är det jul igen och början av Polarexpressen. Julen är verkligen min högtid, har alltid älskat den och kommer alltid att göra! Det finns inge mysigare seriöst :D Och med julen räknar jag med advent och hela December fram till Julafton ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0