Paus?

Vet inte ifall jag berättat men jag har börjat göra introduktion i Sävja hemtjänst, min första dag var i tisadags och ikväll blir min tredje, ska gå fyra introdagar, men jag vet inte riktigt hur jag känner för detta. Jag märker hur mycket jag trivs här ute när jag går där, inte för att det är dryga människor som jobbar där tvärtom dom verkar råsköna, men jag kan inte slappna av när det blir för mycket. Menmen får se hur det blir, skulle vara skönt att kunna söka sig lite in till stan. Finns möjligtvis en rad där borta men jag tror jag kommer tacka nej faktiskt om dom frågar, känns dumt att pendla i onödan...

Sen börjar jag fundera på att eftersom jag glömt att meddela detta, eller snarare jag kommer inte ihåg ifall jag berättat så kanske jag borde ta en paus från bloggen lite? Känns som att jag inte har något väsentligt att komma med längre, och det kommer nog inte bli något mer än på ett tag.

Nu ska jag ringa till pappa..
Hörs, kommer självklart meddela när jag tränat i alla fall, men det har varit riktigt snålt på den fronten med.


Kommentarer
Postat av: Carl

Skriv flicka skriv,vardagen är väsentlig 99% av vårt korta liv.... din blogg är så fin, allt finns med öppenhet,lessen,glad, sjuk,tokig,rolig,humor, jag ramlade in av en tillfällighet/ slumpen styr våra liv..som drivved i älven som stormgator i Skoby 1995, så skriv flica skriv ditt liv har en mening..

2010-03-29 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0