Shit vilken underbar hemmakväll! :D

Även fast jag suttit i soffan, tittat på tv och surfat på internet så har det här varit en riktigt nice dag :D har saknat lördagarna då man bara sitter inne och tar det lugnt!
MEN jag har hunnit med ganska mycket mer än så ändå trott eller ej! Jag har:

Fixat i ordning i köket

Postat ett brev

Slängt glas/metall skräp

MAILAT OM EN LÄGENHET INNE I UPPSALA!!! Så nu håller jag och Snubban tummarna på att bli sambos vid årsskiftet och kanske ett år framöver! :D:D:D Men jag försöker förbrilt att sluta ha för stora förhoppningar för detta var ett riktigt kap känner jag. Men ni kommer självklart få massa uppdateringar om det här ifall det blir något av detta

Och nu ska jag beställa schampo och balsam på Lyko.se, börjar bli knapert med det här hemma


Jag har även skaffat mig ett favoritprogram under dagen haha, Brooke knows best, ännu en såndär dryg serie på MTV, men på något sätt så ville man bara fortsätta titta och det gick liksom inte att slita sig därifrån. Det är som The Hills, konstigt roligt att kolla på, man behöver inte använda en enda hjärncell när man kollar på det :P

Det här blir ett långt inlägg men jag måste berätta en till sak :D

Jag såg alldelesnyss att dom börjat senda typ julfilmer på tvn :o just nu är det Elf på femman, den är ganska rolig om jag inte minns helt fel från förra julen hahah. Det handlar om en människa som växer upp i Nordpolen hos tomtenissarna, men när han blir vuxen vill han veta varför han är så mycket större än alla andra där så han söker sig till människovärlden :D
Och imorgon är det Ett päron till farsa firar jul också en rolig julfilm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0