Träning!

Idag va det tänkt att jag skulle ta mig in till stan för att träna, men då slog tanken mig att varför ska jag sitta på bussen i sammanlagt c:a 1h 30min när man kan träna lika bra hemma? Vi har vikter (okej inte så mycket) men det duger i alla fall. Man får inte vara dum. Så jag tränade igenom kroppen på hemmaplan idag :)

Här får ni en överblick på mitt träningsschema:

Uppvärming: Crosser 5min
Ben: Utfall 20x2, ev ibland stepmaskinen
Höft: Kommer inte ihåg vad maskinen heter, när jag tagit reda på det säger jag till :P
Biceps: Hantlar 20x2
Tricpes: Dips 15x2
Axlar: Hantlar, utåt 10x2
Bröst: Maskin 10x2 och armhävningar 15x2
Rygg: Sittande rodd(fri) 10x2, ryggdrag 10x2 och vanliga rygglyft 15x2
Mage: Vanliga 30st och snea 30st situps
Rumpa/ben: "Rumplyft" 20x2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0