Träning!

Jag har nu tränat både i fredags och idag, i fredags blev det ett väldigt slöpass för jag hade bråttom hem. Men idag hade jag Hanna med mig och vi tog i med kung och fosterland! Helt seriöst så kunde knappt mina ben bära mig efter att jag först gjort benböj och sen tränade jag höfterna för första gången någonsin :o det kändes kan jag meddela, utöver det så tränade vi igenom kroppen rätt rejält, tränade t.o.m magen ganska hårt, så träningsvärk here I come!

Funderar på att springa imorgon, gymma på tisdag, springa på onsdag och gymma på fredag veckan som kommer, borde klara av det. Imorgon börjar jag jobba 16 så kan springa innan det och på tisdag ska jag in till stan vilket fall så då ska jag nog både sola och träna och på onsdag jobbar jag från 16 igen och kan då springa innan och på fredag är jag ledig förutom att vi ska ha Halloweenmys hemma på kvällen men innan det hinner jag lätt!
Haha så nu vet ni hur jag planerat min vecka och nu känner jag att jag verkligen borde hålla det också, annars blir det pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0